جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ویرایش محتوا
احمد نادری

دانشیار مردم‌شناسی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی

دسته بندی ها
مشارکت با ما
مشارکت
طرح ها و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

فضای مجازی زیست اول بسیاری از ایرانیان شده است/ نباید از فرهنگ سازی در فضای مجازی غافل باشیم

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق آخرین مطالعات مردم‌شناسی، فضای مجازی زیست اول بسیاری از ایرانیان شده است و نباید از فرهنگ سازی در فضای مجازی غافل باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، بعدازظهر امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی و شورای تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس با حضور امام جمعه و دیگر مدیران ادارات شهرستان پردیس و احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن ادامه پیگیری ‌ها و بازدیدهایی که در چند روز گذشته از شهرستان پردیس استان تهران داشت، اظهار کرد: ما باید با نظارت و هدایت در حوزه امر فرهنگی، به سمت کاهش آسیب های اجتماعی حرکت کنیم.

وی گفت: امسال بودجه ۱۴۰۱ پردیس را بصورت ویژه پیگیری خواهیم کرد و موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توسعه فرهنگی شهرستان به جد در دست اقدام است، البته از شهرداری ها و شرکت‌های اقتصادی ‌و شرکت عمران انتظار ویژه داریم تا مسئولیت اجتماعی خود را بطور کامل انجام دهند.

نادری افزود: متاسفانه در احداث و ساخت و سازهای اولیه شهرستان پیوست های فرهنگی مانند مساجد، مکان های فرهنگی و  تفریحی به درستی رعایت نشده است.

فضای مجازی زیست اول بسیاری از ایرانیان شده است/ نباید از فرهنگ سازی در فضای مجازی غافل باشیم

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس ادامه داد: طبق آخرین مطالعات مردم‌شناسی، فضای مجازی زیست اول بسیاری از ایرانیان شده است و نباید از فرهنگ سازی در فضای مجازی غافل باشیم. برنامه های فرهنگی که در نظر داریم باید به سمت فضای مجازی هم برود و این بستر؛ یک سویه اصلی این برنامه های فرهنگی باشد.

نائب رییس کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد: در عملیاتی کردن برنامه‌های فرهنگی اگر بتوانیم از فضای دولتی به مفهوم جامعه شناختی (State) آن فاصله بگیریم و تمام مردم را با فرهنگ‌ها و علایق بوم‌زیستی بپذیریم و کار را به دست مردم بسپاریم البته نه به معنای سکولار آن و رهاسازی و بی برنامگی در این حوزه و لزوماً با نظارت و هدایت؛ ثبات و استقبال بیشتری را شاهد خواهیم بود.

فیسبوک
واتساپ
توئیتر
لینکدین
پینترست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *