جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ویرایش محتوا
احمد نادری

دانشیار مردم‌شناسی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی

دسته بندی ها
مشارکت با ما
مشارکت
طرح ها و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

باید زمینه بهره‌مندی اتباع خارجی از خدمات کامل بانکی فراهم شود

احمد نادری، عضو هیئت رئیسه مجلس؛

باید زمینه بهره‌مندی اتباع خارجی از خدمات کامل بانکی فراهم شود

با پیگیری‌های نمایندگان مجلس و با همکاری بانک شهر، در راستای پاسخگویی به نیازهای پولی و مالی اتباع خارجی، امکان افتتاح سپرده و صدور کارت بانکی برای اتباع خارجی مجاز فراهم شد.

احمد نادری، نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس از جمله نمایندگانی بوده که همواره پیگیر حل مشکلات اتباع بوده است. در آخرین پیگیری‌ها نیز، در راستای پاسخگویی به نیازهای پولی و مالی اتباع خارجی، در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی طی توافقی با بانک شهر، این بانک اقدام به افتتاح سپرده و صدور کارت بانکی برای اتباع خارجی مجاز کرده است.
مراسم رونمایی از خدمت جدید بانک شهر با حضور دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل این بانک، جمعی از نمایندگان مجلس (احمد نادری، عضو هیات رییسه مجلس، محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، فدا حسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و سفیر سابق ایران در افغانستان) و مدیران دستگاه‌های نظارتی و مدیران ارشد شبکه بانکی کشور برگزار شد. در این مراسم احمد نادری، ضمن قدردانی از همکاری بانک شهر برای به نتیجه رسیدن این مهم گفت: عملکرد بانک و خدمات رسانی آنان به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی به نسبت سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست.
وی با تاکید بر اهمیت پیگیری مسائل مهاجرین، افزود: خدمت جدید بانک شهر نیز که برای اولین بار در سطح کشور با این کیفیت صورت ‌می‌گیرد، یک کار ابداعی خوب و کاربردی است.
نادری با بیان اینکه به دلیل وجود زیرساخت‌های خوب در بانک شهر افتتاح سپرده و صدور کارت بانکی برای اتباع خارجی ممکن شده است، گفت: انشاالله این اقدام ‌می‌تواند زمینه بهره‌مندی اتباع خارجی از خدمات کامل بانکی را فراهم آورد.
احمد نادری، تا پیش از این نیز برای رسیدگی به مسایل اتباع خارجی با پیگیری‌های متعدد در جهت تسهیل امور مهاجرین تلاش کرد. وی طی پیگیری از وزارت آموزش و پرورش، خواستار ایجاد تمهیدات لازم برای ادامه تحصیل اتباع خارجی و همچنین رسیدگی به تحصیل اتباع خارجی بدون مدرک تحصیلی شد. پیگیری برای خدمات بیشتر بانکی هم در همین راستا انجام گرفت.

فیسبوک
واتساپ
توئیتر
لینکدین
پینترست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *